مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-12ورزشي

لیگ برتر هندبال ساحلی| صنایع هرمزگان با قدرت پا به میدان گذاشت


رقابت های لیگ برتر هندبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است و هرمزگانی ها، روز نخست را بدون شکست پشت سر گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رقابت های لیگ برتر جوانان هندبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است و هرمزگانی ها، روز نخست را بدون شکست پشت سر گذاشتند.

در روز نخست این رقابت ها، تیم پسران صنایع هرمزگان موفق شدند در بازی اول دو بر یک اصفهان میزبان را شکست دهند و در بازی دوم نیز به دلیل عدم حضور تیم برازجان نتیجه را دو بر صفر  به سود خود رقم بزنند.

پسران هندبالیست ساحلی هرمزگان فردا به مصاف ایلام خواهند رفت.

در بخش دختران نیز نماینده استان در بازی نخست موفق شد دو بر صفر شاهین شهر اصفهان را از پیش رو بردارد تا روز ابتدایی این رقابت ها برای تیم صنایع هرمزگان بدون شکست رقم بخورد.

رقابت های لیگ برتر هندبال ساحلی جوانان کشور در بخش پسران نهمین دوره خود را با 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی و در بخش دختران چهارمین دوره خود را با 8 تیم در دو گروه چهار تیمی  پشت سر می گذارد.

اصفهان، برازجان و ایلام هم گروه پسران هندبال ساحلی صنایع هرمزگان در گروه دوم، و اصفهان الف، دختران آفتاب یزد به همراه شاهین شهر هم گروه دختران هرمزگانی در گروه (ب) این رقابت ها می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال ساحلی| صنایع هرمزگان با قدرت پا به میدان گذاشت

لیگ برتر هندبال ساحلی| صنایع هرمزگان با قدرت پا به میدان گذاشت